«Ғ.Ақтаев атындағы №6 орта мектебі» КММ
Оқушылардың адаптациялық кезеңдегі мотивтерін зерттеу және жағымды қарым қатынас орнату
16.10.2018 күні 5 «А», 5 «Ә», 5 «Б», 5 «В», 5 «Г» сыныптарынан кіші буыннан, орта буынға бейімделуін анықтау мақсатында Лусканова «Мектепке қарым қатынасым», «социометрия», «менің сыныбым әдістемесі» жүргізілді.
5 «А» сыныбы «Мектепке қарым қатынасым» сауалнамасы бойынша ерекше ұнайтын пән математика, қиындық туғызатын пән ағылшын.
5 «Ә» сыныбы «Мектепке қарым қатынасым» сауалнамасы бойынша ерекше ұнайтын пән
Дүниетану, математика. Қиындық туғызатын пән жаратылыстану, қазақстан тарихы.
5 «Б» сыныбы «Мектепке қарым қатынасым» сауалнамасы бойынша ерекше ұнайтын пән
математика, қиындық туғызатын пән ағылшын.
5 «В» сыныбы «Мектепке қарым қатынасым» сауалнамасы бойынша ерекше ұнайтын пән
Дене шынықтыру, математика. Қиындық туғызатын пән жаратылыстану, ағылшын.
5 «Г» сыныбы «Мектепке қарым қатынасым» сауалнамасы бойынша ерекше ұнайтын пән
Математика, қиындық туғызатын пән ағылшын.
Оқушының сынып ұжымына бейімделуін анықтау мақсатында «Менің сыныбым әдістемесі» жүргізілді. Нәтижесінде 5 «А» сыныбында бейімделуі қиын Қонысбай Нұрай, Шәкіржанов Мансур анықталды. 5 «Ә» сыныбы бойынша бейімделуі қиын Жұиағалиев Серікбол. 5 «Б» сыныбы бойынша бейімделуі қиын Абдикаримова Аида, Канипбаев Нұрмұхан. 5 «В» сыныбы бойынша бейімделуі қиын Мұраткалиев Санжар, Көлбай Асыл,Тулебаева Альбина. 5 «Г» сыныбы бойынша бейімделуі қиын Әбилханова Жайна, Аманшин Мақжан анықталды.
Сауалнама қорытындыларынан кейін әр сыныпқа төмендегідей психокоррекциялық жұмыстар жүргізілді.
«5-ші сынып дегеніміз не ?»
Мақсаттары: балаларды сабақтың мақсаттарымен жұмыс түрімен таныстыру, сабақта өзін-өзі ұстау ережелерін қабылдау; ішкі ресурсты іске асыру, құрдастарымен бірге пікірталастарға қатысу және сұрақтарға жауап беру.
Міндеттері: Бастауыш мектеп оқушысымен салыстырғанда бесінші сынып оқушысының мәртебесі туралы түсінікті дамыту; әрбір баланың өзі басқаларға таныстыруына мүмкіндік беру.
Танысу «Есім және гүл» жаттығуы
Ережелерді қабылдау. Тақырып бойынша жұмыс:
«Сөйлемді жалғастыр» ойыны
«Бастауыш мектептен менің есімде қалғаны…», «Бесінші сыныпта менің …. көргім келеді…».
Жаттығу: «Кім… нені»
«Мектеп жолы» жаттығуы.
«Мен үшін не маңызды?» жаттығуы.
Осы сабақтардағы жұмыстар дамуға ықпал ететіндей құрылған: өзін — өзі жетілдіруге деген ұмтылыс; серіктестікпен қызмет ету, жарысу дағдыларын, қарым-қатынас жасау түрлерін, қабылданған шешімге деген жауапкершілікті, өзіне бақылау жасау қабілеттерін, көңіл-күй құбылыстарына бақылау жасау қабілеттерінің дамуына ықпал жасауға құрылды.
Мектеп психологтары : Г.З.Абишева
К.Т.Сагинбаева