Әлеуметтік жоспар 2020-2021

Ғ.Ақтаев атындағы №6 орта мектеп

                                                                                                                                                   БЕКІТЕМІН:

           Мектеп директоры: Жанғалиева Ш.С.

2020-2021 оқу жылына  арналған әлеуметтік педагогының жұмыс жоспары

р\сӨткізілетін  іс- шараНысанЖауаптыУақытыҚайда қаралады
 «Мектепке жол» жалпы републикалық акциясын жүргізу класс жетекшілер әлеуметтік педагогтамыз-қырқүйек 
     Ата-анасыз қалған балалар мен жағдайы төмен оқушылар жөнінде мәлімет жинап тізімін жасақтау   Мектеп бойынша көп балалы, тұрмысы төмен, жетім, ААҚҚ балаларды анықтау  класс жетекшілер  қыркүйекДЖО №1
 Әлеуметтік жағынан аз қамтылған отбасындағы оқушылар тізімін бекітуОқушылардың әлеуметтік  мәртебесіне қарай  тізімдерін  жаңарту.арнайы комиссияқыркүйек 
 Кластың, мектепің  әлеуметтік төлқұжатын әзірлеу.Көп балалы, тұрмысы төмен, жетім, ААҚҚ балалары бар отбасыларкласс жетекшілер, әлеуметтік пед.,қыркүйек, қазан 
 Тегін тамақпен қамтылған оқушылардың тамақтануы туралы есебін  жүргізу және айдың соңында бухгалтерге есебін тапсыру әлеуметтік педагогАй сайын 
 «Мектепке жол» акциясының қорытындысыКөп балалы, тұрмысы төмен, жетім, ААҚҚ балалары бар отбасыларкласс жетекшілер, әлеуметтік пед.,қыркүйекДЖО №1
 «Жеңілдік категориясы тізіміне ену үшін дайындайтын құжаттармен  және оқу жылы барысында берілетін көмектер туралы ата-аналарды таныстыру».  баяндама  әлеуметтік педагог  қыркүйекАта-аналар жиналысы
 Асхана жұмысын тексеру. Асханадағы оқушылардың дұрыс тамақтануын қадағалауАсханамектеп медбикесі, мектеп әкімшілігіүнемі 
 Жетім, ААҚҚ, жағдайы төмен отбасы балаларының оқулықпен қамтылуын ұйымдастыружеңілдік категориясындағы оқушыларкласс жетекшілер, кітапханашыкласс жетекшілер 
 ААҚҚ, паторнаттық тәрбиедегі балаларға матеииалдық көмек ұйымдастыру, демеушілерге ресми хат жолдау, балалардың жеке есепшотына қаражат іздеуААҚҚ, паторнаттық тәрбиедегі балалар Әлеуметтік пеагог, класс жетекшіүнемі 
 Жеңілдік категориясындағы оқушылардың тегін ыстық тамақпен қамтылуыжеңілдік категориясындағы оқушылармектеп медбикесі, мектеп әкімшілігіқазанДЖО №2
 Білім алушылардың кластағы, отбасындағы  жағдайын  анықтау, проблема шешуге  атсалысу.Бақылау және әңгімелесу.психолог, әлеуметтік педагог.үнемі 
 Отбасылардың әлеуеметтік жағдайын тексеру.Тексеру актісін құрастырукл.жетекшілер, әлеуметтік педагог  
 Ата-аналармен жұмысКөп балалы, тұрмысы төмен отбасыларының балаларыкл.жет., психолог, әл.пед. біріккен жұмысүнемі 
 Білім алушылардың  мектеп жағдайындағы құқығын  қорғау: қажетті оқу,тәрбие алуын,тағамдануын,оларға деген қарым қатынастың уақытылы орындалуын қадағалау.Бақылау,  әңгіме құру.әлеуметтік педагог, кл.жетекшілерүнемі 
 Жетім балалармен жұмысААҚҚ, жетім, патронаттық тәрбиедегі балаларкл.жет-р, әл.пед., қорғаншылық және қамқоршылық секторыжыл бойы 
 Оқушылардың әлеуметтік ортасын (отбасы, әлеуметтік ортасы және қызығушылығы) диагностикалау және отбасын анықтау мақсатында анкеталар жүргізу (8-11 сыныптар арасында). Педагог-психолог, әлеуметтік  педагог,.қараша 
 Жеңілдік категориясындағы балалардың тегін ыстық тамақпен қамтылуы /жартыжылдық қорытындысы/Баяндамаәлеуметтік педагогжелтоқсанДЖО №4
 ҚР Президентінің, облыс, қала әкімдернің жаңа жылдық шыршасына баратын балалардың тізімін жасақтаукөмекке зәру отбасының балаларыарнайы комиссияжелтоқсан 
 «Мен және жанұям» тақырыбында 1-4 сыныптарға семинар сабақ өткізу.әңгіме, кеңесәлеуметтік педагог,желтоқсан 
 Әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушыларға «Қамқорлық» акциясын ұйымдастыру; Әлеуметтік педагогқаңтар 
 Мектепішілік есепте тұратын қиын және құқықбұзуға бейім оқушылардың тізімін анықтау және әлеуметтік жұмыстармен  тұрғын жай актін жүргізу;әл. пед., класс жетекшілерқаңтар 
 «Жетім және ААҚҚ балалардың денсаулығы, оқу үлгерімі мен тұрмыстық жағдайын бақылау қорытындылары»мәліметәлеуметтік педагогқаңтар 
 «Мейірімді жүрек» қайырымдылық  акциясы бойынша қорытынды   ДЖО №5
 «Сенің отбасың қандай?» рейдін жүргізу /үйлеріне бару/Жағдайы төмен отбасыларкл.жетекшілер,психолог ә.педагог, инспекторүнемі 
 Қамқоршылармен кездесіп отыруҚамқорлықтағы балалар отбасыларыәлеуметтік педагогжыл бойы 
 Бракераждық комиссия асхананы тексеруі ТІО, әлеуметтік педагогайына 2 рет 
 «Асыл ана» мерекелік іс -шара Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілернаурыз 
 “Нашақорлыққа жол жоқ акциясын” өткізу, наркодиспансерлер мамандарымен кездесу ұйымдастыру психолог,медбике,  әлеуметтік пед.наурыз 
 Мектепшілік  және кластағы шиеленіс жағдайларының алдын  алу,ескерту шаралары.әңгіме, кеңесЖББ орынбасары, әлеуметтік пед.үнемі 
 Отбасымен алдын алу шаралары: – Жағдайы нашар отбасыларын анықтау; – Жағдайы нашар отбасыларына картотека жүргізу; – Үйлеріне барып тұру; – Бала тәрбиесімен тыс қалған ата –анамен жұмысәңгіме,кеңес, картотека толтыру, тексеру актісін құрастыруЖББ орынбасары, әлеуметтік педагог, кл.жетекшілер    үнемі 
 Аз қамтылған  оқушылардың оқу  үлгерімін,сабаққа қатысымын, бос уақытын қадағалау.бақылау, күнделік жүргізуәлеуметтік педагогжыл бойы 
 2019-2020 оқу жылындағы «Қамқорлық», «Мейірімді жүрек» акцияларының қорытындысыәңгіме, кеңесәлеуметтік педагогмамырДЖО №9
 15-мамыр Дүниежүзілік отбасы күніне орай, “Отан – отбасыдан басталады” атты іс – шара ұйымдастыру ТІО, әлеуметтік педагогжұмыс барысында 
 Оқушылардың  жазғы мектеп, аула клубтарына, қала сыртындағы сауықтыру лагерьлеріне қатысуын сынып жетекшілерімен бірлесе отырып жүйелі түрде ұйымдастыру ТІО, әлеуметтік педагогмамыр 
 Жетім, ААҚҚ, жағдайы төмен, көп балалы жанұя балаларына, инклюзив, мүгедек, ДМШ, тубвираж, тубконтакт, есебіндегі балаларға жазғы демалыс лагерін ұйымдастыру, жазғы  демалыс уақыты жөнінде ата-аналарынан жазбаша түрде өтініш алу кл.жетекшілер әл. педагогмамыр 
 Жылдық есептер беруқорытынды есеп беруәлеуметтік педагогмамыр